خريد فرش ماشينى  ,سیگنال فارکس  ,buy glass mosaic tile online  ,Covid 19 Clinic testing and vaccination  ,طراحی وب سایت  ,دستگاه ضبط صدا  ,عکاسی صنعتی  ,آموزشگاه خیاطی  ,download serial irani  ,آبنما خانگی  ,صنایع دستی اصفهان  ,میناکاری  ,
اپليكيشن خدمات منزل خدمت از ما .

اپليكيشن خدمات منزل خدمت از ما

متخصص سئو با برنامه ريزي كاريِ موفق

متخصص سئو فردي است آشنا به مفاهيم سئو On-site و سئو Off-site. تفاوتي ندارد شما سايت ديوار هستيد يا سايت خدمت از ما كه  در حوزه نظافت منزل فعاليت مي‌كند. در هر صورت، يك متخصص سئو با  برنامه ريزي كاريِ موفق براي بهبود سئو سايت شما، علاوه بر افزايش ترافيك‌تان به صورت ارگانيك؛ به صورت مستقيم بر فروش شما نيز اثر مي‌گذارد. متخصص سئو با بهبود سرعت لود سايت شما، فعال سازي amp براي صفحاتي مانند «خودت باش» (خودت باش همين) كه مي‌تواند ترافيك سايت را افزايش دهد و …، درنهايت تلاش مي‌كند تا فروش شما را افزايش بدهد.

 

صفحه املاي صحيح كلمات با برخورداري از طيف گسترده‌اي از كلمات همچون «قرض از مزاحمت» نياز به سئو شدن توسط يك متخصص سئو مجرب (سئو كار) دارد چرا كه بر روي طيف گسترده‌اي از كلمات ورودي دارد و اگر بتوان پتانسيل بالقوه اين صفحه را بالفعل نمود، ترافيك ورودي وبسايت رشد چشمگيرتري نيز خواهد داشت.

 

سئو

 

متخصص سئو و سايت ديوار:

سايت ديوار (سايت ديوار مشهد، سايت ديوار شيراز و …) و شيپور، رقيبان اصلي يكدگير هستند. در ظاهر سايت ديوار يا رقيبان سايت ديوار كرج بر روي كلمات كليدي بسيار گسترده‌اي ورودي دارند كه تنها برترين كلمات در 1000 نتيجه سرچ كنسول نمايش داده مي‌شود؛ اما بسياري از آن كلمات كليدي هستند كه به راحتي قابل track شدن نيستند. در اينجا است كه رقبا با بررسي دقيق ديوار به وسيله يك متخصص سئو (سئو كار ماهر)، مي‌توانند شروع به تضعيف ديوار من و درنهايت رنك گيري بر روي كلمات سايت ديوار كنند.

 

برنامه ريزي موفق در سئو:

برنامه ريزي يكي از اركان  افزايش احتمال موفقيت است (به همين دليل است كه برنامه ريزي موفق، بسيار مورد توجه قرار گرفته است). شما نمي‌توانيد بگوييد كه مي‌خواهيد در سال آينده در نقطه الف بايستيد، اما از امروز شروع به برنامه ريزي نكنيد. تفاوتي ندارد برنامه ريزي كاري مدنظر داريد يا يك برنامه ريزي خوب براي زندگي.

 

در ابتدا مي‌توانيد با يك جدول، برنامه ريزي خودتان را شروع كنيد و در هر مرحله از برنامه‌تان، فرانيد برنامه ريزي خودتان را اصلاح كنيد و يك برنامه ريزي موفق خلق كنيد.

 

همين مورد (برنامه ريزي)، عاملي است كه مي‌تواند منجر به موفقيت پروژه سئو شما يا نتيجه نگرفتن آن شود. در صورت داشتن يك برنامه ريزي معقول منعطف پذير و همچنين زير نظر داشتن رقبا، مي‌توانيد آن‌ها را كنار بزنيد و نتايج برتر گوگل را تصاحب كنيد.

 

بهترين خودت باش

 

در اينجاست كه بهترين خود بودن، مي‌تواند روز به روز منجر به پيشرفت در دانش سئو شما شود و هر روز يك قدم به متخصص سئو ماهر و حرفه اي شدن نزديك شويد.

 

خودت باش يعني با نگريستن به منابع در دسترس و ظرفيت‌هاي موجود در اطرافت، آن‌ها را به شكلي بهينه تخصيص دهي و خود خودت باش را رقم بزني.

 

قرض از مزاحمت:

 

پيرامون قرض از مزاحمت، عبارات متفاوتي سرچ مي‌شود كه مي‌توان به:

 

قرض از مزاحمت چيست

قرض از مزاحمت چگونه نوشته ميشود

غرض از مزاحمت درسته يا قرض از مزاحمت

قرض از مزاحمت چجوري نوشته ميشه

اشاره نمود. شكل صحيح اين عبارت، قرض از مزاحمت است.

منبع

 


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۲:۱۷ توسط:mosi موضوع:

آموزش سئو و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو

سئو (انگليسي: SEO) به مفهوم بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است. به صورت معمول اين موتور جستجو، گوگل در نظر گرفته مي‌شود. يك سئوكار با بررسي حوزه فعاليت شما و بررسي رقباي شما، براي وبسايت شما بر پايه اصول سئو برنامه ريزي خواهد نمود تا بتواند در كلمات كليدي هدف، شما را به نتايج مطلوب (يك) برساند. ديوار (بازار ديوار تهران) يكي از ارزشمندترين كسب و كارهاي فعال در ايران، علاوه بر دارا بودن برند و شناخته شده‌تر بودنش نسبت به سايت شيپور، با به كارگرفتن سئوكار حرفه اي، توانسته است سئو وبسايت خودش را بهبود دهد و از همين رو، علاوه بر جذب كاربر به دليل برند بودنش، مخاطباني نيز از گوگل به وبسايت خودش تزريق مي‌نمايد كه موجب پايداري ميزان سهم از بازار ديوار شده است.
تفاوتي ندارد كه شما در حال سئو براي كلمه «داستان» هستيد كه امثال و حكم نيز مي‌تواند در كنارش قرار بگيرد يا سئو براي كلمه «غرض از مزاحمت» كه در كنار «قرض از مزاحمت» جستجو مي‌شود كه مهم است براي هر دو كلمه سئو كنيد.
سئو
سئو چيست؟سئو، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است تا بدين وسيله بتوانيم آن را در تحليل وبسايت خودمان ياري رسانيم  تا بتواند محتواي قرار گرفته بر بستر وبسايت ما را درك كنند و به هنگام جستجو كلمه‌اي مانند «غرض از مزاحمت» بدانند ما صفحه‌اي با عنوان املاي صحيح كلمات داريم كه در آن به شرح شكل صحيح غرض از مزاحمت پرداخته‌ايم.
اين روزها پيرامون سئو، عبارات زير جستجو مي‌شود:
اصول سئو: آگاهي بر مفاهيم On-page SEO & Off-page SEO، كمك شاياني به آگاهي از اصول سئو مي‌كند.بازاريابي سئو چيست: آنچه به عنوان سئو چيست شرح داديم، پاسخ بازاريابي سئو چيست، نيز هست.خدمات سئوقيمت سئوسئو چيست pdfسئوكار كيست؟سئوكار فردي است مجرب به اصول سئو كه سعي دارد با آگاهي بر آن‌ها، ديوار يا سايت خدمت از ما را سئو كند تا بتوانند رتبه يك بر روي كلمات كليدي كه مدنظرشان است را دريافت كنند.
استخدام سئو كار حرفه اي، با توجه به تعداد كم‌شان، فرايندي است كه به سادگي صورت نمي‌گيرد و بايد از ماهر بودن سئوكار كاملا آگاهي يابيد تا سئو سايت خودتان را به او بسپاريد.
سايت ديوار:
ديوار كه اينك زيرمجموعه كافه بازار است، يكي از برترين پلتفرم‌هاي ايران از منظر ارزش كسب و كار است. ديوار در شهرها متفاوتي فعاليت دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به:
بازار ديوار تهرانسايت ديوار مشهدديوار اصفهانديوار قمديوار كرجاشاره نمود. شما با دانلود ديوار من، به راحتي مي‌توانيد از ديوار بر روي موبايل خود بهره ببريد.
داستان:
داستان يكي از عباراتي است كه با وجود رقبايي قدرتمند كه داراي سوشال شيئر بسيار يا DA بالا هستند، سئو سختي دارد. به همين دليل يك سئوكار ماهر مي‌تواند با سئو براي اين كلمه، بر روي آن نتيجه بگيرد.
جالب است بدانيد پيرامون داستان، عبارات زير جستجو مي‌شود:
داستان آموزندهداستان براي سخنرانيداستان كوتاه جالبداستان كودكانهداستان كوتاه عاشقانهبهره از LSIهاي مرتبط با داستان، در اينجا عاملي بسيار مهم براي رتبه گيري مي‌تواند بشود.
غرض از مزاحمت را به چه شكل بايد نوشت:
غرض از مزاحمت يا قرض از مزاحمت، يكي از سوالات رايجي است كه پرسيده مي‌شود. شكل صحيح غرض از مزاحمت، قرض از مزاحمت است.
غرض از مزاحمت اينكهشكل صحيح غرض از مزاحمتغرض زا ماحمت چجوري نوشته ميشهغرض از مزاحمت دسته يا قرض از مزاحمت

منبع


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۰:۱۵ توسط:mosi موضوع:

چگونه نيازهاي SEO خود را در فقط 3 مرحله شناسايي كنيد

من ، هنگامي كه ما شروع به كشف وب سايت خدمات سئو مي كنيم ، به طرز چشمگيري مشخص مي شود كه چه مناطقي نياز به توجه دارند. شايد شغلي كه صندلي صندلي را در آنچورينگ مي فروشد ، هنگامي كه افراد Anchorage براي صندلي صندلي جستجو مي كنند ، در Google نشان نمي دهد. اين يك نقطه درد عظيم است و به اولويت نياز SEO تبديل مي شود.
با اين حال ، صاحب اين فروشگاه صندلي در آنچورينگ به احتمال زياد آگاهي كوتاهي از دنياي سئو و نحوه تشخيص مراحل مورد نياز براي شروع رتبه بندي براي مهمترين اصطلاحات جستجوي خود دارد.
اگر به دنبال يك شركت SEO هستيد كه تمام كار خود را انجام دهد ، بررسي كنيد كه چرا WebFX بهترين شركت جستجوگرها براي اين كار است.

خوشبختانه با شناسايي اين نيازها - درد SEO مي گويد تجارت يا خدمات آنلاين شما - همه را مي توان به سرعت كشف كرد. در اينجا يك راهنماي آسان براي دنبال كردن وجود دارد كه به شما در شناسايي اين نيازها تنها در سه مرحله كمك مي كند:
مرحله 1: يك ربات به وب سايت خود نگاهي بيندازيدخزنده ها ربات هايي هستند كه با استفاده از تجزيه و تحليل اساسي SEO در يك وب سايت ، از انجام تمرينات پا استفاده مي كنند. تعداد زيادي از خزنده در اينترنت وجود دارد ، اما بسياري از آنها قديمي هستند. توصيه مي كنم از يكي از ابزارهاي گزارش گزارش خزنده رايگان SEO ما استفاده كنيد.
رسانه هاي اجتماعي اشاره مي كند
اين يك گزارش مفصل از وضعيت نيازهاي مهم SEO به شما ارائه مي دهد ، كه در هر زمينه يك امتياز كسب مي شود. مناطق تحت پوشش:
Traffic Search: ميزان و كيفيت ترافيكي كه وب سايت شما دريافت مي كند.كلمات كليدي ارگانيك: ميزان و رتبه بندي كلمات كليدي ارگاني كه سايت شما هل مي دهد.PageRank ، Domain Authority و Page Authority شما تخمين زده مي شويد: اين رتبه بندي ها در واقع معيار محبوبيت و قدرت وب سايت شماست.پيوندهاي ورودي: مقدار سايتهاي ديگري كه به وب سايت شما پيوند دارند. پيوندها بخش عظيمي از سئو و ماندگاري وب سايت شما و پايداري رتبه بندي شما هستند.موارد اجتماعي: تعداد دفعاتي كه افراد و مارك ها وب سايت شما را از طريق كانال رسانه هاي اجتماعي ذكر كرده اند.تراكم صفحه كلمات كليدي: اين نگاهي به چگونگي بهره گيري از كلمات كليدي اصلي شما در صفحه مورد نظر مي دهد. نمره بد در اينجا بدان معني است كه شما بايد آن را در اولويت قرار دهيد تا بيشتر اوقات در كلمات كليدي اصلي خود قرار دهيد.

عنوان برچسب: متني كه در بالاي پنجره خود مشاهده مي كنيد وقتي به يك صفحه وب مي رويد و در پيوندهاي آبي بزرگي كه Google در نتايج جستجوي خود استفاده مي كند. اجراي ضعيف برچسب هاي عنوان مي تواند باعث كاهش چشمگير كليك از طريق ترافيك و ترافيك كلي وب سايت شما شود زيرا كاربران از آنچه صفحه شما واقعاً ارائه مي دهد اشتباه گرفته اند.كليد واژه هاي متني برتر: كلمات كليدي كه بيشتر براي پيوند به وب سايت شما استفاده مي شود. كلمات كليدي ايده آل تركيبي از مارك و كلمات كليدي اصلي شما است (مانند "شركت صندلي هاي Anchorage")چند بينش ديگر درباره نوع محتوائي كه در وب سايت خود استفاده مي كنيد مانند تصاوير و سن وب سايت شما.چگونه وب سايت شما پشته شد؟ مناطقي كه داراي رتبه ضعيف يا منصفانه هستند ، مكان خوبي براي شروع تلاشهاي سئو شما هستند.
مرحله 2: نگاهي انساني به وب سايت خود داشته باشيدبعد از اينكه به يك خزنده اجازه داديد وب سايت شما را بررسي كند ، وقت آن است كه يك جفت چشم انسان را در ضرب و شتم قرار دهيد.
در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد از سؤالات جستجوي مشتري بالقوه استفاده يا شبيه سازي كنيد. به عنوان مثال ، شخصي در آنچورج كه مي خواهد صندلي صندلي بخرد ، احتمالاً از يك زير اصطلاح زير را استفاده مي كند: "صندلي بخريد". "صندلي صندلي"؛ "فروشگاه هاي صندلي در لنگرگاه." آنها ممكن است صندلي ارزان قيمت يا نوع خاصي از صندلي صندلي بخواهند.
صندلي در لنگرگاه
براي هر اصطلاح جستجو ، مي خواهيد به دو نكته توجه كنيد:
1- رتبه وب سايت شما در چه موقعيتي قرار دارد؟
2- كدام سايتها براي اين كلمات كليدي با شما رقابت مي كنند؟
همچنين مي توانيد از ابزار برنامه ريز كلمات كليدي رايگان Google براي سنجش حجم جستجو براي كلمات كليدي هدف استفاده كنيد. اين به شما بينش مي دهد و نشان از ارزش پولي دارد كه چقدر اين رتبه بندي هاي كلمات كليدي ارزش دارند.
مي توانيد با مراجعه به داشبورد Google Analytics خود (يا هر كدام از ابزارهاي گزارش دهي تحليلي كه داريد) اين قدم را فراتر بگذاريد. در ابزار تحليلي ترجيحي شما مي خواهيد به چند قسمت اصلي نگاهي بيندازيد تا اساساً خودآزمايي را انجام دهيد. براي اين مثالها ، من از Google Analytics استفاده خواهم كرد.
كانالها و جلسات
ترافيك يوي و جلسات
به كانالهاي برتر خود نگاه كنيد تا ببينيد بيشتر قسمت هاي ترافيك شما از كجا مي آيد. در حالت ايده آل ، مي خواهيد تركيب متنوعي داشته باشيد كه بيشتر آنها از جستجوي ارگانيك ناشي مي شود (به دليل رتبه بندي محتواي شما براي كلمات كليدي اوليه). همچنين مي توانيد جلسات را براي مدت طولاني (بيش از 6 ماه) جستجو كنيد تا محبوب ترين زمان را در طول فصول ارزيابي كنيد.

شما توانايي ايجاد اهداف دلخواه مانند خريد محصول خاص ، رفتار كاربر و نقاط عطف درآمد را داريد. با نگاهي به اين اهداف در طول سال ، اين ديدگاه واقع بينانه به شما مي دهد كه تا چه حد به نتيجه رسيده ايد و به چه چيزي نياز به توجه به جلو داريد.
صفحات برتر و محتوا
محتواي برتر
در طول سال گذشته در صفحات برتر خود مرور كنيد تا ببينيد چه نوع محتوا در بين مخاطبان شما بهترين عملكرد را دارد. به اندازه گيري هاي موجود در صفحات اول خود مانند ميانگين زمان در صفحه و ميزان گزاف گويي توجه كنيد كه با اجراي بازاريابي موثر و بهبود تجربه كاربر مي توان آن را بهبود بخشيد.
مرحله 3: رقابت خود را تحليل كنيدتمام سايتهاي رقيبي كه در مرحله 2 ضبط كرديم به خاطر داريد؟ در اين مرحله ، شما مي خواهيد كمي بيشتر حفاري كنيد و ببينيد كه چه نوع پيوندها ، ذكرهاي اجتماعي و محتواي آنها را دارند. اين به شما نشان مي دهد كه مناطقي كه فاقد آن هستيد و ايده هاي جوانه زني براي پيشرفت را نشان مي دهيد.
برخي از ابزاري كه مي توانيد براي تجزيه و تحليل پيوندها و ذكرهاي اجتماعي يك وب سايت استفاده كنيد عبارتند از Open Site Explorer و Ahrefs. اينها پايگاه داده اي كاملاً جامع از پيوندها و مطالب را براي كاربران فراهم مي كنند. همچنين مي توانيد معيارهاي پيوند و گزارش ها بين چندين سايت را مقايسه كنيد. يك مثال ، اگر مي خواهيد NY Times با واشنگتن پست مقايسه كنيد:
مقايسه معيارهاي لينك
به احتمال زياد متوجه مي شويد كه يك رقيب پيوندها و مكان هاي مختلفي را ذكر مي كند. اين موارد مي تواند از نمايندگي ها و نشريات خبري گرفته تا بلاگ نويسان و انجمن ها باشد. بهترين انواع پيوندها طبيعي هستند و از يك وب سايت معتبر تهيه شده اند. ايجاد لينك كار ساده اي نيست ، اما مشخص كردن نياز شما به پيوندها اولين گام مهم در هر كمپين سئو است.
يك كلام توصيه
SEO يك سرويس پيچيده و طولاني مدت است كه به مؤثر بودن ، خلاقيت و استراتژي نياز دارد. هيچ راه حل گلوله اي نقره اي براي راه اندازي وب سايت شما در صدر رتبه بندي ها وجود ندارد ، اما تاكتيك هاي بسياري وجود دارد كه مي تواند براي كار در جهت اهداف SEO گسترده ، ذكر شده استفاده شود. تركيبي از تحقيقات كلمات كليدي ، ايجاد محتوا ، ايجاد پيوند ، تبليغات PPC ، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال راهي مدرن ، آزمايش شده و آزمايش شده براي يك كمپين موفق SEO است.
مشخص كردن نيازهاي SEO از مشاغل شما نبايد يك راز باشد ، اما مي دانيم كه زمينه SEO مي تواند گيج كننده باشد. كدام بخش هاي سئو باعث مي شود كه سرتان خراشيده شود؟ در قسمت نظرات پايين ما را آگاه كنيد!

https://is.gd/0JEhaS

https://n9.cl/0opx

https://rb.gy/3f2bd8

https://cutt.ly/RpWxUAU

https://u.to/pwcJGQ

https://bit.ly/2ASfin5

 


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۲۲ توسط:mosi موضوع:

الزامات آموزشي براي تبديل شدن به يك ارتودنتيست

ارتودنتيست ها متخصص دكتر سعيد قريشي متخصص ارتودنسي دندانپزشكي هستند كه روي دندان ها و فك هاي نادرست هماهنگ هستند. ارتودنتيست ها با استفاده از دستگاه هايي مانند بريس مي توانند به هر دو دليل زيبايي شناختي و كاربردي دندان را صاف كنند. ارتودنتيست ها همچنين روش هاي تخصصي مانند جراحي هاي دهان و دندان را انجام مي دهند و ناهنجاري هاي دندان را درمان مي كنند.
اصلاح اوربايت يا زيربنايي فقط عملكرد دندان ها و فك را بهبود نمي بخشد ، بلكه مي تواند به تقويت عزت نفس يك بيمار نيز كمك كند. اين متخصصان مي توانند لبخندهاي افراد را به عقب برگردانند.
اگر در زمينه ارتودنسي مشغول حرفه اي هستيد اما مطمئن نيستيد كه اين موضوع چيست ، ادامه دهيد. در اين مقاله چگونگي تبديل شدن به يك ارتودنتيست و تمام اطلاعات موردنياز براي شما فراهم مي شود تا تصميم بگيريد كه آيا اين حرفه مناسب براي شما است يا نه.
ارتودنتيست چيست؟ارتودنتيست دندانپزشكي هستند كه در تراز كردن دندانها و اختلالات فك تخصص دارند. دندانپزشكان عمومي بيماران را براي تشخيص و درمان به آنها ارجاع مي دهند.
مسئوليت هاي اصليدر حالي كه بريس ها اولين چيزي است كه هنگام فكر كردن در مورد ارتودنتيست به ذهن شما خطور مي كند ، اين متخصصان خدمات مختلفي را براي درمان مجموعه اي از مسائل دندانپزشكي ارائه مي دهند. ارتودنتيست ها به طور معمول به بيماران كمك مي كنند:
بريس ها: اغلب نقش اصلي يك متخصص ارتودنسي ، بريس هاي مناسب مي تواند به تراز كردن دندان ها و اصلاح دندان هاي چاق ، چاق و يا پر ازدحام كمك كند.نگهدارنده فضا: اگر يك كودك كودك زود از بين رود ، نگهدارنده فضا مي تواند به جلوگيري از برخورد ساير دندان ها به فضاي دندان گمشده كمك كند.

تراز كننده ها: شبيه به بريس ها ، ترازها به صاف كردن دندان ها و برطرف كردن مشكلاتي مانند شلوغي و نيش هاي نامناسب كمك مي كنند. بيشتر ترازها پلاستيكي شفاف هستند و تقريباً نامرئي هستند.اسپلينت ها: گاهي اوقات براي بيماران مبتلا به اختلال عملكرد مفصل گيجگاهي فكي (TMJ) استفاده مي شود ، اين دستگاه ها به جابجايي فك بالا يا پايين كمك مي كنند تا به طور طبيعي بسته شود.ضربه گير: برجستگي هاي لب و گونه با كاهش فشار وارد شده به دندان توسط لب يا گونه ها به كاهش درد و ناراحتي كمك مي كند.بسط دهنده هاي Palatal: براي بزرگتر كردن فك فوقاني ، بسط دهنده هاي پالاتال فضاي بيشتري در دهان ايجاد مي كنند كه نتيجه آن هم ترازي بهتر بين دندان هاي فوقاني و تحتاني است.Headgear: براي كمك به كند شدن رشد فك و رفع مشكلات نيش ، مي توان سر را به سيم هاي فلزي در دندان وصل كرد. روسري كه معمولاً در شب پوشيده مي شود ، به جلوگيري از شلوغي دندان كمك مي كند.چگونه به يك متخصص ارتدوكس تبديل شويداگر در زمينه ارتودنسي مشغول به تحصيل شغلي هستيد ، مهم است كه درك كنيد چه ميزان مطالعه لازم است. مسير معمولي از فارغ التحصيل دبيرستان تا تمرين ارتودنسي شامل موارد زير است:
مدرك ليسانس (چهار سال)دانشكده دندانپزشكي (چهار سال)اقامت ارتودنسي (دو تا سه سال)حداقل شرط لازم براي تمرين به عنوان متخصص ارتودنسي داشتن دكتراي دندانپزشكي و آموزش تخصصي ارتودنسي است. ارتودنتيست ها پس از گذراندن آموزش هاي تخصصي ، مي توانند مجوز بگيرند و از هيئت مديره مجوز بگيرند. مطالعه و آموزش معمولاً حداقل 10 سال طول مي كشد.
مدرك كارشناسياز آنجا كه بسياري از دوره هاي مقدماتي لازم وجود دارد كه بايد قبل از شركت در دانشكده دندانپزشكي بگذرانيد ، بيشتر ارتودنتيست هاي آينده نگر مدرك ليسانس علوم را در دانشگاه يا كالج دنبال مي كنند. در حالي كه مي توانيد با هر مدرك ليسانس اقدام كنيد ، دوره هاي زير بايد تكميل شود و براي دانشكده دندانپزشكي در نظر گرفته شود:
زيست شناسيشيمي معدنيشيمي ارگانيكفيزيك

همچنين توصيه مي شود دانش آموزان يك دوره انگليسي را با تمركز بر نوشتن و همچنين آناتومي ، بيوشيمي و رياضيات به پايان برسانند. دوره هاي غيرمرتبط مانند علوم اجتماعي و علوم انساني همچنين مي توانند شانس نامزدها براي تأمين مكان را بهبود بخشند.
آزمون آزمايشي دندان را انجام دهيدبراي حضور در دانشكده دندانپزشكي ، دانشجويان نياز به مطالعه و قبولي در آزمون پذيرش دندانپزشكي يا DAT دارند. به طور معمول در سال جونور دانشكده ، دانش DAT دانش نامزد از علوم طبيعي مانند زيست شناسي و شيمي و همچنين توانايي هاي ادراكي آنها ، درك مطلب خواندن و استدلال كمي را آزمايش مي كند.
دانشكده دندانپزشكيمانند دانشكده پزشكي ، پذيرش در دانشكده دندانپزشكي بسيار مورد توجه است. در حالي كه نمره قبولي DAT لازم است ، همه موارد زير براي مكاني در دانشكده دندانپزشكي مورد توجه قرار مي گيرد:
درجه DATمعدل كارشناسي ارشدنامه هاي توصيهبيانيه شخصيفعاليتهاي خارج از برنامه مانند كارآموزي در مطب دندانپزشكمصاحبهدر صورت موفقيت ، دانشجويان براي مدرك دكتر جراحي دندانپزشكي (DDS) يا دكتراي دندانپزشكي (DDM) وارد يك برنامه چهار ساله مي شوند. دو سال اول برنامه بر آموزش كلاس درس تمركز دارد ، در حالي كه سال هاي سوم و چهارم به كسب تجربه باليني اختصاص يافته است.
تحت نظارت يك دندانپزشك با تجربه ، دانشجويان در معرض تخصص هاي دندانپزشكي مانند ارتودنسي ، پريودنتيكس و جراحي دندان قرار مي گيرند.
مجوزپس از اتمام مدرسه دندانپزشكي ، مي توانيد براي انجام دندانپزشكي مجوز دهيد. در حالي كه برخي از ايالت ها فقط به مجوز دندانپزشكي عمومي نياز دارند ، برخي ديگر بايد ارتودنتيست را پس از اتمام برنامه ارتودنسي بعد از كارشناسي ، مجوز دوم را درخواست كنند.
دانش آموزان قبل از درخواست اقامت ارتودنسي يا برنامه تحصيلات تكميلي بايد امتحان دندانپزشكي شوراي ملي (NBDE) را قبول كنند. اين آزمون بيش از سه روز به پايان رسيده و مهارت دانش آموزان و دانش آنها در مورد دندانپزشكي و كار باليني را آزمايش مي كند.
برنامه ارتودنسي POSTGRADUATEپس از كسب مدرك دكترا و گذراندن NBDE ، دانشجوياني كه مايل به تخصص در ارتودنسي هستند براي آموزش هاي اضافي بايد وارد يك دوره كارشناسي ارشد شوند. برنامه هاي معتبر توسط انجمن دندانپزشكي آمريكا به طور كلي دو يا چند سال طول مي كشد.

https://is.gd/E8qcyq

https://n9.cl/jkwn

https://rb.gy/bddxk8

https://cutt.ly/JplYbxl

https://u.to/OgoHGQ

https://bit.ly/2C3KCQ9


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۴۵ توسط:mosi موضوع:

استفاده از پرانتز و Invisalign در ارتودنسي قبل از پروتز

بيماران بالغ كه داراي اهداف و ارتودنسي اولويتهاي درماني مشخص هستند. در حالي كه برخي از آنها نوآوري كامل دهان را دوست دارند ، اغلب اهدافشان گسسته تر و خاص تر است و به دنبال رفع "فقط يك چيز" هستند كه آنها را به داخل دفتر منتقل مي كند. به عنوان ارائه دهندگان خدمات بهداشتي ، ما بايد خواسته هاي بيمار را با منافع بهداشت دهان و دندان خود تعادل برقرار كنيم و آنها را در مورد گزينه ها ، مزايا ، معايب ، خطرات و مزاياي گزينه هاي جلوي آنها آموزش دهيم. بزرگسالان سرعت ، هزينه و زيبايي شناسي درمان را در اولويت قرار مي دهند و سلسله مراتب آن به فرد بستگي دارد .1 خوشبختانه در دندانپزشكي و ارتودنسي مدرن ابزارهاي بسياري براي كمك به بيماران خود در رسيدن به اهداف خود داريم.
ارتودنتيست ها براي برقراري مجدد زيبايي شناسي ، انسداد مناسب و جايگزيني دندان هاي از دست رفته با دندانپزشكان عمومي ، پروتزنتيست ها ، پريودنتيست ها و جراحان دهان و دندان همكاري نزديكي دارند. با توجه به خواسته هاي زيبايي شناختي بسياري از بيماران بالغ ما براي دستيابي به اهداف خود از ابزارهاي ارتودنسي زيبايي استفاده مي كنيم: اين وسايل شامل بريس هاي آزمايشگاهي روشن ، ترازهاي شفاف مانند Invisalign و پرانتز زباني هستند. تفاوتهاي اصلي بين دستگاه ثابت (پرانتز) و ترازهاي قابل جابجايي را مي توان در جدول 1 مشاهده كرد. در اين مقاله دلايلي كه بيماران به دنبال ارتودنسي قبل از پروتز هستند (جدول 2) مورد بررسي قرار مي گيرد و مزايا و مضرات وسايل ارتودنسي ثابت يا قابل جابجايي را در اين مقاله بررسي مي كند. درمان سوء استفاده هاي مختلف

اين پرونده ويديويي قابل پخش نيست.(كد خطا: 102404)




ميز 1
تفاوت بين تجهيزات ارتودنسي جامع ثابت و قابل جابجايي.تفاوت بين تجهيزات ارتودنسي جامع ثابت و قابل جابجايي.
جدول 2
دسته بندي هاي اصلي درمان ارتودنسي قبل از پروتزدسته بندي هاي اصلي درمان ارتودنسي قبل از پروتز.
كدام دستگاه بهتر است؟پاسخ اين امر به مهارت و تجربه ارائه دهنده و همچنين وضعيت باليني بستگي دارد. هيچ جادويي ذاتي در براكت يا يك تراز شفاف وجود ندارد ، دقيقاً مانند اين كه "جادويي" در يك ابزار دستي يا جراحي وجود ندارد: نتيجه مستقيماً با مهارت ارائه دهنده انجام معالجه و بيولوژيكي مرتبط است. صبور.
در جدول 3 برخي از دستورالعملهاي كلي براي كمك به انتخاب لوازم خانگي بسته به وضعيت باليني تشريح شده است. در حالي كه اكثر بيماران با موفقيت با يك لوازم خانگي درمان مي شوند ، براي برخي از بيماران رويكرد چند وسيله اي مي تواند منجر به نتيجه مطلوب باليني شود. اين ممكن است به معناي دوره كوتاه پرانتز براي انجام برخي حركات باشد (به عنوان مثال حركت ريشه پيچيده) و به دنبال آن توسط ترازو براي تكميل حركات ديگر. حتي بيشترين آگاهي از نظر زيبايي شناختي معمولاً يك دوره كوتاه از وسايل ثابت را قبول مي كند اگر اين چيزي باشد كه آنها را به بهترين نتيجه سوق مي دهد!
جدول 3
راهنماي انتخاب مورد براي وسايل ارتودنسي ثابت و قابل جابجايي.راهنماي انتخاب مورد براي وسايل ارتودنسي ثابت و قابل جابجايي.
مروري بر دلايل اصلي جستجوي ارتودنسي قبل از پروتز و مزايا و مضرات وسايل ارتودنسي ثابت و قابل جابجايي در زير مورد بحث قرار گرفته است.
هدف قبل از پروتز 1: باز كردن فضاي دندان هاي از دست رفتههنگامي كه بيماراني كه دندانهاي مفقوده دارند و متخصص ارتودنسي بايد جاي خود را ببخشد ، اولين مورد توجه به انتخاب لوازم "اين است كه" چه مقدار ريشه براي بازگشايي فضا لازم است؟ " اگر مقدار قابل توجهي از حركت ريشه بدني لازم باشد ، يك وسيله ثابت مانند بريس ها مطلوب است. اگر حركت بيشتري لازم باشد ، مي توانيد از تراز كننده يا بريس استفاده كنيد. ملاحظات ديگر شامل حركات چرخشي مورد نياز ، چقدر عمق نيش بيمار و اينكه يك دندان قدامي يا خلفي است ، مي باشد. براي نقاط قوت و محدوديت هاي وسايل ارتودنسي ثابت و قابل جابجايي به جدول 3 مراجعه كنيد.
به عنوان مثال در زير دو بيمار مبتلا به لنت هاي از دست رفته ، تفاوت بين مواردي را نشان مي دهد كه براي درمان با وسايل ثابت و وسايل قابل حمل مناسب هستند بيمار اول 12 ، 22 را از دست داده است و هدف اين بود كه 13 و 23 را در موقعيت مناسب خود قرار دهيم (بعد از اينكه پل را در ربع دوم قرار داديم) تا بتوانيم ايمپلنت ها را در 12 ، 22 قرار دهيم. به دليل ميزان بدني. حركاتي كه بايد 13 و 23 انجام شود و نياز به واگرايي ريشه اي وجود دارد ، بريس براي اين بيمار مطلوب بود.
در بيمار دوم ، ريشه هاي 13 ، 11 ، 21 ، 23 لازم است كه از ساعت 12 ، 22 با مكان هاي حداقل ترجمه ترجمه شود. اين وضعيت باليني براي ترازبندان مطلوب تر بود ، و اين همان چيزي بود كه براي باز كردن مجدد فضاي كاشت در ساعت 12 ، 22 استفاده شد.
عكس. 1

https://is.gd/hiHevX

https://n9.cl/p2z1o
https://rb.gy/kuykor

https://cutt.ly/GpaORgS

https://v.ht/2XvJ

https://bit.ly/38IJPA9

 


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۹:۱۲ توسط:mosi موضوع:

املاي صحيح كلمات

عرضه داشتن؛ يك سري كلمات هستند كه من خودم يك زماني املاي آن ها را بلد نبودم يا معني آن ها را نمي دانستم. املاي صحيح كلمات و طرز صحيح نوشتن آنان هميشه براي من مهم بوده است. املاي درست كلمات و نوشتن درست كلمات براي ما مهم اند.
گفتم اينجا بنويسم كه براي خودم مروري شود و از طرفي ديگر هميشه بماند.
 
[ براي مطالعه: سئو چيست ؟ ]
[مطالعه بيشتر: بررسي پيرامون سايت ديوار ]
 
شايد از خود بپرسيد كدام درستند:
مصدع اوقات يا مسدع اوقات يا مصدي اوقاتذيق وقت يا ضيق وقت يا زيق وقت يا ضيغ وقت (به فرض كه يكي از آن ها درست باشد، اصلا ضيق وقت يعني چه؟)انضباط يا انظباطاجالتا يا عجالتاعرضه داشتن يا ارزه داشتن يا حتي اورزهتهديد يا تحديدارجحيت يا ارجعيتهوله يا حولهقر زدن يا غر زدنهول دادن يا هل دادنفراغ يا فراقمنسوب يا منصوبمزنه يا مظنهغرض از مزاحمت يا قرض از مزاحمتپلمب درست است (تلفظ كلمه انگليسي Plombe) و پلمپ هيچ معني ندارد.
 
[خدمات مورد استفاده جهت اطلاع رساني: نظافت منزل ، نقاشي ساختمان ، لوله بازكني ]
 
املاي صحيح كلمات و طرز صحيح نوشتن 
مصدع اوقات : مزاحم وقت كسي شدن (اين ها غلط هستند: مسدع اوقات)
ضيق : تنگ، محدود (ضيق وقت)
ضيق وقت : محدود بودن وقت (اين ها غلط هستند: ذيق وقت)
عجالتاً : اكنون، فعلا، فورا
انحطاط : فرو افتادن، پست شدن
مقهور : شكست خورده
قريحه : ذوق
مستاصل: درمانده
التفات : توجه كردن
اوان : زمان، هنگام
عنفُوان : اول هر چيز
زَفت : درشت – زُفت : تند و بي ارزش
آن مدير به آن مقام منصوب (به شغل و مقامي گماشته شده) شد
اين جمله منسوب (نسبت داده شده) به سعدي است.
ستبر : بزرگ، فربه
مَرهون : مديون، بدهكار
مُصّر بودن : اصرار كننده، سمج
مُبرهن : آشكار
مُحرز : مسلم، قطعي
فسق و فجور : بدكاري، عياشي
سور و سات : تداركات، ملزومات
متاع : كالا، مال
مُطاع : فرمانروا
مذاق : طعم، مزه
مُتقَن: محكم، استوار
خاسته: دستاورد
هزاردستان: بلبل
تَشَتّت: پراكنده ساختن
حِضانت : پرستاري، نگهداري
زجر : سختي ، آزار
ضجر : دلتنگي، بي قراري
كنج عزلت: گوشه نشيني، خانه نشيني
حاذق : ماهر
فراغبال : آسوده خاطر
فراغ : آسودگي
فراق : جدايي – دوري
في البداهه : در آن واحد
مزمن : خفيف
هول شدن :  تهديد كردن – ترسانيدن – خوف – بيم – هراس – رعب – وحشت
هل دادن:  با فشاري دفعي چيزي را يا كسي را افكندن –  به سويي راندن – تنه زدن .
تساهل و تسامح : ساده گرفتن و مدارا كردن، به آساني و نرمي با كسي برخورد كردن. تساهل: بخشش و بزرگواري. تسامح: نوعي كنارامدن همرا با بزرگواري
محجور: بازداشته شده و منع كرده شده
مذموم: نكوهيده، سرزنش شده
طي كردن : پيمودن
تي زدن : منظور همان وسايل تنظيف است
لفافه: پوشش – محفظه
در لفافه صحبت كردن يعني صحبت با ملاحظات يعني رُك صحبت نكردن
بغل: آغوش – بغل دست نشستن
بزن بغل پياده ميشم
تبحر داشتن: تسلط داشتن، احاطه داشتن
طمانينه: آزام گرفتن ، آرامش
تلق: جنس شفاف قابل تورق
برهه: روزگار، مرحله (مثال: برهه حساس كنوني)
علي الخصوص: خصوصا، به ويژه
مصر بودن: پا فشاري كردن
مسري: سرايت كننده، واگير دار
علي رغم: برخلاف ميل و خواهش، به ناخواست
مقال: گفتگو، گفتار، سخن
املاي يكسري كلمات:فرقون يا فرغون هر دو درست هستند (آن واژه اي را كه Bold مي كنم يعني بيشتر از آن استفاده مي شود – خيلي جالب است كه يك شركت آمريكايي در آن سر دنيا به ما از هر كسي بهتر مي تواند بگويد، كه ما ايرانيان از كدام نوع املاي كلمات بيشتر استفاده مي كنيم)
بدانيد كه فرغان غلط است، مثل ماكاروني كه بعضي فكر مي كنند كتابيش مي شود ماكاراني!
قر و غمزه يا غر و غمزه هر دو درست هستند
منضبط – انضباط – نظم (ريشه انضباط، ضبط است نه نظم)
زغال (مورد تاييد لغتنامه معين) – ذغال (مورد تاييد لغتنامه دهخدا) – اما افرادي كه مي نويسند زغال، حدود 4 برابر افرادي هستند كه ذغال مي نويسند.
علي الحساب
چشم قرنه
لاشه متعفن
وضعيت مشمئز كننده
علاف (الاف غلط است)
عاطل و باطل
حوله (معين) – هوله (دهخدا) – نوشتن حوله در فارسي حدودا 16 برابر نوشتن هوله است.
سياس
ارجحيت
مغلطه كردن
ترك مراوده
صحت و سقم
حاد
خزعبلات
ناهار – نهار (هر دو درست است) – ميزان استفاده ناهار حدودا 4 برابر نهار است
ضايعه اسف بار
ضد و نقيض
اتراق – اطراق
تراز – طراز (مي شود گفت ديگه از كسي از املاي طراز استفاده نمي كند)
ابهت
حي و حاضر
عُرضه داشتن (ارزه غلط است)
جربزه
تا كردن (كاغذ را از وسط تا كردم)
غر زدن – غرولند
فارسي سليس
اذهان عمومي
جمله قصار
حد و حصر
بالفطره
طفره
اقصي نقاط جهان
غرور جريحه دار
مصدع اوقات
رتق و فتق امور
بيماري مسري
قسر در رفتن
ذله شدن
مظنه
غلتيدن
غرض از مزاحمت
علي الخصوص
فلاسك
هال خانه
معذب
وهله
اولويت
راجع به (راجب به  غلط است)
توجيه
ترجيح
مشكل – پشكل – خوشگل
جرات (جرئت غلط است)
 
نكته: اين را مي دانم كه معني هِنگفت با هَنگفت با هم تفاوت دارند اما هرچه جستجو كردم به نتيجه اي نرسيدم.


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۸:۲۶ توسط:mosi موضوع:

سئو

سئو كلاه سياه
سئو كلاه سفيد
سئو كلاه خاكستري 

سئو كلاه سياه چيست
يكي از سوالاتي است كه هر فرد سئوكاري بايد از آن آگاه شود و به روش‌هاي متفاوت سئو كلاه سياه اشراف بدارد.
آموزش سئو كلاه سياه يكي از مهلك‌ترين كارهايي است كه يك فرد مي‌تواند انجام دهد. با آموزش سئو كلاه سياه, در عمل فرد مقابل به روش‌هايي رو مي‌آورد كه شايد در كوتاه مدت موجب افزايش موردي مانند ترافيك وبسايت شود؛ اما در بلندمدت سئو كلاه سياه, مانند انگلي بر تن وبسايت مي‌شود و آن را فلج مي‌كند.
سئو كلاه سياه يعني بهره از روش‌هايي براي فريب دادن موتورهاي جستجو و به دست آوردن پوزيشن‌هاي بهتر در SERP. اين روش‌ها, امروزه منسوخ شده‌اند و گوگل آگاهي كاملي بر آن‌ها دارد. در صورت بهره از روش هاي سئو كلاه سياه, گوگل وبسايت شما را پنالي خواهد كرد (اسپم شدن سايت در گوگل)  و شاهد افت ترافيك خود خواهيد بود.
از تكنيك هاي كلاه سياهي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
مخفي نمودن متن (براي افزايش هر چه بيشتر چگالي كلمات كليدي مدنظر)لينك فارم يا مزرعه لينك (ايجاد تعداد بسيار زيادي بكلينك مصنوعي)PNB يا Private Network Blog (ساخت چندين وبسايت و بكلينك گرفتن از آن‌ها) 
[براي مطالعه بيشتر: بكلينك يا لينك بيلدينگ و نحوه ساختن آن ها ]
 
سئو كلاه سفيددر سوي ديگر, تكنيك هاي سئو كلاه سفيد قرار دارد. روش‌هايي كه با بهره از آن‌ها شايد روند رشد ترافيك‌مان به مانند روش هاي سئو كلاه سياه افزايش نيابد, اما پايدار و مستمر خواهد بود.
از اصلي‌ترين تفاوت‌هاي سئو كلاه سفيد و سياه, پذيرفته شده بودن تكنيك هاي سئو كلاه سفيد توسط گوگل است.
مانند سئو كلاه سياه, نمي‌توان روش هاي سئو كلاه سفيد را نام برد. در واقع هر آنچه در سئو كلاه سياه است را انجام ندهيم, در دسته روش هاي سئو كلاه سفيد قرار مي‌گيرد. البته گوگل بي‌نقص نيست و اگر از روش‌هايي بهره مي‌بريم كه گوگل متوجه كلاه سياه بودن آن‌ها نشده است, دير يا زود متوجه مي‌شود و اسپم شدن سايت‌مان را به همراه خواهد داشت.
 
سئو كلاه خاكستريدر اين ميان, برخي روش‌ها هستند كه نه سياه هستند و نه سفيد. بلكه اگر به شكلي درست از آن‌ها بهره برده شود, مي‌توانند عاملي براي افزايش ترافيك وبسايت‌مان شوند.
يكي از اين موارد, بكلينك گيري است. يكي از روش‌هاي شناخت گوگل از وجود وبسايت شما, بكلينك‌هايي است كه ديگر وبسايت‌ها به شما مي‌دهند. طبيعي است در شروع كار, از وبسايتي بكلينك دريافت نكنيد, به همين دليل با ساخت چند بكلينك به شكلي طبيعي, مي‌توانيد گوگل را از وجود وبسايت خودتان آگاه كنيد. توجه بداريد كه به صورت “طبيعي” و نه ساخت ده‌ها بكلينك.
براي مطالعه و كسب دانش عميق‌تر در اين مورد, مي‌توانيد اين پست Search Engine Journal را مطالعه كنيد.
 
بالاخره بعد از پنج سال توانستم  ⭐️ 14 سايت مرجع سئو  ⭐️ را جمع بندي كنم. سايت هاي فراواني براي مرجع سئو وجود دارند اما در بين تمام سايت ها، اين ها قابل اتكا تر و معتبر تر هستند. همانطور كه خودتان هم مي دانيد سئو علم نيست و حاصل يكسري آزمون – خطا و تجربه است.
البته اين سايت ها مطمئنا در گذر زمان دست خوش تغيير مي شوند كه تمام سعي خودم را مي كنم كه ليست را آپديت كنم.


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۶ توسط:mosi موضوع:

متخصص سئو

متخصص سئو را ⭐️ كارشناس سئو ⭐️ يا سئوكار يا مشاور سئو هم مي گويند.
متخصص سئو ترجمه SEO Specialist مي باشد. اما مانند اكثر امور كه در ايران با كل دنيا متفاوت است، در ايران براي متخصص سئو بيشتر لفظ سئوكار استفاده مي شود (و اكثر كساني كه با VPN سرچ مي كنند كلمه ” مشاور سئو ” را انتخاب مي كنند). براساس آمار گوگل ترندز واژه سئوكار در سال هاي 2010 در ايران شروع به استفاده شد.
 
خيلي از صاحبان سايت ها به دنبال سئوكار حرفه اي هستند و براي آن اقدام به استخدام سئوكار مي كنند. آن ها به دنبال بهينه سازي سايت خود هستند و مي دانند با اين كار، بهبود جايگاه سايت در گوگل را خواهند داشت.
 
اين روزها اگر نگويم همه، بايد بگويم بخش اعظمي از مديران كسب و كارهاي آنلاين دغدغه حضور در صفحه اول گوگل را دارند. (البته 3 لينك اول بيشتر حائز اهميت است). اينجاست كه همه به فكر بهينه كردن سايت هاي خود براي موتورهاي جستجو يا همان بهينه سازي سايت مي افتند. پس تقاضا براي سئو (بهينه كردني براي موتورهاي جستجو) بالا مي رود. هر زمان كه تقاضا بالا مي رود پشت سر خود عده اي سود جو و كم سواد بعد از آنان عده اي بي سواد، وارد ماركت مي شوند. برخي از مديران سايت ها هم كلا در باغ نيستند و فقط از فعاليت آنلاين داشتن يك وب سايت را مي دانند و بس. (كه اين افراد مخاطب بحث ما نيستند)
 
براي سئو هيچ قيمتي نمي شود در نظر گرفت. براي اينكه سئو تشكيل شده است از تعداد زيادي فعاليت و هر كدام براي خود كلي ريز كاري دارند كه حتي پس از پياده سازي هم امكان دارد اصلا متوجه نشويم. چيزي به نام قيمت سئو يا تعرفه سئو سايت وجود ندارد.
به همين دليل يكي از مهمترين نكات در برون سپاري فعاليت سئو، صداقت در تجارتِ نفر يا شركت سئوكار است. به دليل اينكه خيلي از مسائل اصلا توضيح دادني نيستند و خيلي از موارد هم نكاتي هست كه براساس تجربه كسب شده و همين ها باعث موفقيت در كار متخصص سئو است. البته گفتن آن ها به كارفرما هم عايدي ندارد چون به احتمال فراوان اصلا متوجه نمي شود.
پس به رزومه، نحوه برخورد و صداقت متخصص سئو بايد بسيار دقت كرد.
سئو يك فعاليت كوتاه مدت نيست، سئو مي بايست به موازات نگهداري سايت دائما انجام شود. سئو يك فعاليت پيوسته و همه روزه است. به محض اينكه دست از آن بكشيد پس از مدتي شاهد كاهش رتبه سايت خود در موتورهاي جستجو خواهيد بود. البته ناگفته نماند كه سئو يكي از روش هاي بالا بردن بازديد سايت در گوگل و افزايش رتبه گوگل است اما به نظر من كم هزينه ترين، موثرترين و پايدارترين است.


برچسب: ،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۴:۲۵ توسط:mosi موضوع:

ديوار

ديوار يكي از سايت هاي درج آگهي هست. سايت ديوار فعاليت خود را از سال 91 شروع كرده و مدل كسب و كار آن پلتفرم دوسويه است.
سايت ديوار مربوط به پورتفوليو كافه بازار است. بلد، ديوار، رسيد (كه البته فعاليت آن به دليل انحصارگرايي تاكسيراني از سمت خود كافه بازار متوقف شد) در اين سبد قرار دارند.
ديوار
برخي گمان مي كنند كه ديوار اولين سايت درج آگهي آنلاين است در صورتي كه ايستگاه ، ايران تجارت و لوكوپوك خيلي قبل تر از ديوار وجود داشتند.
در سال هاي اول استفاده از اين سايت به صورت كلي رايگان بود و هيچ گونه تبليغي هم از ديوار در فضاي آنلاين و آفلاين نمي ديديم.
در سال هاي اخير ديوار توانسته ليدر بازار آگهي شود و سهم قابل توجهي از بازار آنلاين آگهي ها را به خود اختصاص دهد. در سال 97 طبق آمار رسمي از سايت ديوار، روزانه 400 هزار آگهي در ديوار گذاشته مي شود. در حال حاضر پرسنل ديوار حدود 350 نفر هستند.

شايد برايتان جالب باشد كه اين روزها پيرامون ديوار در وب چه مطالبي جستجو مي شوند:
سايت ديوار مشهد
ديوار من
دانلود ديوار
ديوار تهران
ديوار شيراز
ديوار تبريز
ديوار كرج
جستجو در همه شهرهاي ديوار
 
شهرهايي كه بيشترين تداوم استفاده را از اين سايت دارند:
شهرهاي پربازديد ديوارديوار
مي دانستم  (و قابل حدس بود) ديوار تهران ، ديوار مشهد ، ديوار كرج ، ديوار شيراز ، ديوار اصفهان ، ديوار اهواز ، ديوار تبريز جزو ديوار هاي پربازديد هستند اما حضور ديوار كرمانشاه ، ديوار قم و ديوار رشت در شهرهاي پر بازديد براي من جالب بود.
كه البته ديوار تهران با اختلاف بسيار از ديوار مشهد كه رتبه دوم را دارد فاصله دارند.
 
مهمترين رقيب سايت ديوار، شيپور است. حدود يكسال پيش بود كه شيپور لوگو خودش را به طرح جديدي تغيير داد.
رقيب ديوارشيپور
 
مدتي پيش هم سايت آلونك (مربوط به رهن ، اجاره و فروش ملك است) با سايت شيپور ادغام شدند. البته اين ادغام را من زياد ادغام نمي نامم، بيشتر از اين جيب به آن جيب حساب مي شود. چون خود شيپور از سرمايه گذارهاي سايت آلونك بود. (منبع عكس: ECM)
شيپور

شايد برايتان جالب باشد كه اين روزها در فضاي وب پيرامون شيپور چه مواردي سرچ مي شود:
دانلود شيپور
شيپور مشهد
شيپور خودرو
شيپور اصفهان
شيپور قم
نصب ودانلود برنامه شيپور
عكس شيپور
دانلود شيپور براي ايفون
حدود 2 سال پيش بود كه سايت شيپور تصميم گرفت كه كمي به صورت تخصصي تر به حوزه خودرو ورود كند كه مدتي بعد ديوار نيز همين تصميم را گرفت. اولين اقدام ديوار آوردن شهرام شاهكار براي مديريت بخش خودرو ديوار بود. شهرام شاهكار حدود 6 سال پيش از كانادا بازگشت. ابتدا مدير توسعه كسب و كار ديجي كالا بود و مدتي بعد مديرعامل اسنپ شد. شهرام شاهكار تنها شخصي است كه در سه شركت برتر اينترنتي ايران يعني كافه بازار ، ديجي كالا و اسنپ در پست مديريتي حضور داشته است.


برچسب: ديوار،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۴:۳۲ توسط:mosi موضوع:

نظافتچي آقا

تعرفه نظافتچيدر “خدمت از ما” با در نظر گرفتن جنسيت ( نظافتچي آقا يا خانم) ، تعداد ساعات كاري تعيين شده است. فرقي نمي كند چه مسئوليتي بر عهده نظافت چي باشد. تمامي كارهاي محول شده بر عهده آن ها با همان هزينه مشخص انجام مي شود. معمولا هزينه نظافتچي خانم بيشتر از نظافتچي آقا است اما براي اطمينان بيشتر با پاسخ به چند سوال در فرم مي توانيد به صورت رايگان قيمت بگيريد و در صورت تمايل نظافتچي مورد تاييد خود را سفارش دهيد.
نظافتچي از گذشته به افرادي گفته مي شود كه مسئوليت نظافت يك محدوده را بر عهده مي گيرند. اگر براي نظافت منزل باشد با يك نظافتچي منزل سر و كار داريم. عموما كارهاي نظافت منزل يا نظافت محل كار بين نظافت چي آقا و خانم تقسيم مي شود. بهتر است نظافت ساختمان يا نظافت راه پله ، را به نظافتچي آقا بسپاريد و نظافتچي براي نظافت منزل يا نظافت شركت را نظافتچي خانم جوان انتخاب كنيد.


برچسب: نظافتچي،
بازدید:

ادامه مطلب

نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۵:۱۷ توسط:mosi موضوع:
موضوعات
    موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
آمار
امروز : 6
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 12465
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
لینک های روزانه
لينكي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
چت باکس
صفحات
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]