چگونه يك متخصص ارتودنسي شويد

اپليكيشن خدمات منزل خدمت از ما

چگونه يك متخصص ارتودنسي شويد

۱۶ بازديد

بيش از چهار ميليون نفر متخصص ارتودنسي در تهرانپارس در ايالات متحده از بريس استفاده مي كنند. مهاربندها مي توانند دندان هاي فرد را صاف كرده و همچنين فك نامرتب را برطرف كنند. متخصص ارتودنسي به شخصي كه به اين اصلاحات دندان نياز دارد كمك خواهد كرد. در حالي كه بيش از 75 درصد افراد داراي بريس زير 18 سال هستند ، 25 درصد باقيمانده بزرگسال هستند.
متخصص ارتودنسي چيست؟
متخصص ارتودنسي بر روي ترميم و صاف كردن دندانهاي افراد و همچنين استفاده از روشهايي براي تراز كردن فكهاي نامرتب و متمركز است. مشهورترين دليل مراجعه فرد به متخصص ارتودنسي ، تهيه بريس است. دلايل ديگر ممكن است اصلاح اوربايت يا كم لقمه ، و تغيير شكل فك باشد.
به دليل تمركز روي فك و دندان ها ، يك متخصص ارتودنسي بايد شناخت كاملي از دهان ، فك ، جمجمه و صورت داشته باشد. آنها از ابزارها و ابزارهاي مختلفي براي دستيابي به وظايف مورد نياز خود استفاده مي كنند و بايد بتوانند به بيماران خود آموزش دهند كه چگونه از وسايلي كه براي كمك به آنها طراحي شده است مراقبت ، تميز و استفاده كنند.
ارتودنتيست ها در طول دوره درمان خاص خود از بيماران خود مراقبت مي كنند ، و آنها را به طور منظم براي معاينه و ارزيابي پيشرفت آنها مي بينند. به عنوان مثال ، اكثر جواناني كه بريس مي گيرند بين دو تا سه سال آنها را مي پوشند و ممكن است مجبور شوند ماهانه به متخصص ارتودنسي مراجعه كنند و اين تعداد به ويزيت هاي هفتگي نزديك به زمان برداشتن افزايش مي يابد. پس از آن ، ممكن است براي اطمينان از عدم جا به جايي دندان ها ، معاينه هاي سالانه توصيه شود. در برخي موارد نگهدارنده هاي دائمي در دسترس هستند.
آهنگ آموزشيشرايط آموزشي براي ارتودنتيست شدن
حداقل شرايط آموزشي براي ارتودنتيست شدن ، مدرك دكتراي دندانپزشكي با آموزش هاي تخصصي ارتودنسي است.
گام به گام مسير آموزشي براي ارتودنتيست شدن
مدرك كارشناسي
قبل از اقدام به دانشكده دندانپزشكي يا حضور در آن ، دانشجو ابتدا بايد تحصيلات خود را در مقطع كارشناسي به پايان برساند. چهار سال تحصيل در مقطع كارشناسي پر از فرصت هايي است كه مي تواند دانشجو را براي موفقيت آماده كند زيرا آنها به دنبال تحصيلات عالي و در نهايت آموزش باليني هستند. اگر به درستي به او نزديك شويد ، موفقيت به عنوان يك دانشجوي كارشناسي مي تواند دانشجو را با ايجاد تجربه اي كه به تحصيلات پيشرفته تر او كمك مي كند و همچنين با تسلط بر رشته لازم براي تكميل تمام مقاطع تحصيلي ، در يك فضاي برنامه رقابتي متمايز كند.
يكي از مهمترين مواردي كه دانشجويان بايد در طول دوره كارشناسي در نظر بگيرند ، حفظ معدل خوب در حالي كه تمام كلاسهاي پيش نياز را كه دانشكده دندانپزشكي لازم دارد ، به پايان مي رساند. اگر اين م componentلفه در برنامه هاي دانشكده دندانپزشكي مفقود باشد ، فارغ از اشتياق وي به دندانپزشكي نمي توان دانشجو را براي پذيرش در نظر گرفت. كسب حداقل معدل در دانشكده دندانپزشكي و تكميل موفقيت آميز ليستي از دوره هاي مورد نياز در اوايل دوره تحصيلات كارشناسي ، به دانش آموز كمك مي كند تا به طور م studiesثر تحصيلات خود را برنامه ريزي كند و همچنين در هنگام دشواري دوره ها و كار به آنها كمك مي كند تا تمركز كنند.
علاوه بر ارسال اطلاعات معدل و رونوشت ، يك دانشجوي مقطع كارشناسي بايد خود را براي نمرات آزمون استعداد دندانپزشكي (DAT) آماده كند و آنها را ارائه دهد. كليه مدارس داراي حداقل نمره و همچنين نمره متوسط ​​براي دانشجويان تازه وارد هستند. اين آزمون براي نشان دادن اينكه دانش آموز از دانش بنيادي و مهارت هاي تفكر انتقادي براي ورود به دوره هاي دشوارتر و مطالعه برخوردار است ، طراحي شده است.
سرانجام ، دانش آموزان بايد به دنبال فرصت هايي باشند كه از طريق مشاركت در فعاليت هاي خارج از برنامه ، به ارزش دانشكده دندانپزشكي آنها ارزش مي بخشد. رهبري در باشگاه ها و سازمان هاي مدرسه اي ، كار داوطلبانه ، حتي تجربه باليني به دانش آموز از طرق مختلف - از بهبود كاربرد آنها ، تا اطمينان به او در كلاس و كلينيك - به او كمك مي كند. اينها همچنين فرصتهاي خوبي براي تعامل با مربيان و اساتيدي است كه هنگام نوشتن توصيه نامه براي دانشكده دندانپزشكي ممكن است نوشتن توصيه نامه براي دانشجو را در نظر بگيرند.
دانشكده دندانپزشكي
دانشكده دندانپزشكي چهار سال مطالعه فشرده است. در دو سال اول ، دانش آموز روي دوره هاي علمي متمركز خواهد شد كه آنها را براي م componentsلفه هاي باليني سال هاي بعد آماده مي كند. اين دوره هاي علوم به عمق و جزئيات زيادي مي پردازند و دانشجويان را به خاطر سپردن و درك سيستم هايي از بدن كه ممكن است تحت تأثير كار آنها به عنوان دندانپزشك قرار بگيرد ، به چالش مي كشند. بسياري از دانشجويان از دشواري و عميق بودن اين دوره ها تعجب مي كنند ، كه منجر به نرخ بالاي ترك تحصيل براي افرادي مي شود كه آماده نيستند. هرچه دانشجو از آمدن به دانشكده دندانپزشكي بيشتر بداند ، عادات مطالعه بهتري كه كسب كرده است و نظم و ديدگاهي كه دارد مي تواند در موفقيت او در اين زمان دشوار نقش داشته باشد.

هنگام يادگيري جنبه هاي باليني مراقبت از دندان ، دانشجويان تحت نظارت مستقيم يك مربي يا دندانپزشك تحت آموزش قرار مي گيرند. از آنها خواسته مي شود هر روشي را كه به آنها ارائه مي شود طي كنند ، به س questionsالات مربوط به بيمار و روش كار پاسخ دهند و به بازخورد ناظران پاسخ دهند. عاقلانه است كه بدانيد دقيقاً چه مواردي براي هر روش كنترل مي شود و مي توانيد براي بهبود و ادامه كار در طول مطالعه ، انتقاد را بپذيريد.

https://is.gd/jUzoPP

https://v.gd/GkgF6i

http://lnki.nl/8yIVY

shorturl.at/fDIKX

https://cutt.ly/NgxjGSV

https://bit.ly/3mbyfTs

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.