قيمت "نقاشي ساختمان" توسط نقاش ساختمان حرفه‌اي

۱۳ بازديد

قيمت "نقاشي ساختمان" توسط نقاش ساختمان حرفه‌اي

نقاشي ساختمان يكي از كم هزينه ترين و البته تاثيرگذارترين روش ها در تغيير دكوراسيون است. استفاده از رنگ ها به خانه و محل زندگي ما حس و حال تازه اي مي بخشد و در روحيه ما تاثير مثبت و به سزايي دارد. انتخاب مناسب رنگ ديوارها نكته مهمي براي يك دكوراسيون جذاب و حرفه اي است.

اولين قدم در نقاشي ساختمان انتخاب رنگ دلخواه است. رنگ ديوارها ميتواند رنگ مورد علاقه شما باشد اما بهتر است با در نظر گرفتن دكوراسيون داخلي، فرش ها، مبلمان و همچنين ساير اكسسوري هاي منزل رنگي را انتخاب كنيد كه همخواني مناسبي با دكوراسيون منزل شما داشته باشد. بهتر است در اين زمينه از يك نقاش ساختمان در تهران كمك بگيريد.

colour-painting-01.jpg

 

انتخاب بهترين نقاش ساختمان تهران

نقاشي ساختمان در تهران آن هم با قيمت ارزان ميتواند براي شما وسوسه كننده باشد اما در نظر داشته باشيد كه كيفيت را فداي ارزان بودن كار نكنيد و سعي كنيد كه يك نقاش ساختمان حرفه اي را انتخاب كنيد، چرا كه نقاشي ساختمان اگر استاندارد و اصولي انجام شود زيبايي خاصي به منزل شما مي بخشد.

همان طور كه popular mechanics گفته است، در نظر داشته باشيد كه: "براي رنگ و برس هزينه كمي نكنيد و مدل‌هاي ارزان آن را نخريد. خريد برس‌هاي ارزان قيمت، اشتباه است. برس‌هاي با كيفيت بخريد تا با هر مرتبه تميز كردن پس از نقاشي ساختمان، براي شما تا سال‌ها عمر كنند."

دلايل انتخاب يك نقاش حرفه اي

حرفه اي بودن نقاش ساختمان در تهران باعث مي شود تا بعد از رنگ آميزي خانه شما كاملا نو به نظر برسد. يك نقاش ساختمان حرفه اي ميداند كه زمان مناسب اجراي نقاشي ساختمان چه زماني ميباشد. همچنين وضعيت ساختمان شما را بررسي ميكند و در صورت ترك خوردگي و يا هموار نبودن زيرساخت، شما را جهت ترميم زيرساخت راهنمايي ميكند.

يك نقاش ساختمان خوب در تهران، به شما در انتخاب رنگ نيز كمك ميكند تا بدانيد چه رنگ هايي فضاي خانه شما را بزرگتر نشان ميدهند و يا كدام رنگ ها فضا را شاد و مفرح ميكنند؟ همچنين نقاش حرفه اي، مشاور خوبي براي شما در انتخاب رنگ هاي آرامش بخش و ملايم براي اتاق خواب است.

همان طور كه در ويكي پديا آمده است: "نقاش ساختمان به انگليسي (House painter) كسي است كه ديوارهاي دروني و در برخي از موردها، ديوارهاي بيروني ساختمان را رنگ‌آميزي مي‌كند.

ركورد بهترين نقاش ساختمان جهان در اختيار يك ايراني با نام اميرجغتايي كه اهل خراسان (سبزوار،  جغتاي) ايران است ميباشد است. نقاش ساختمان مي‌تواند بيش‌تر بخش‌هاي داخلي ساختمان را رنگ‌آميزي كند؛ از جمله آن مي‌توان به موردهاي زير اشاره كرد."

 

انواع رنگ هاي نقاشي ساختمان

رنگ ها انواع مختلفي دارند. به دليل تنوع رنگ ها و همينطور مزايا و كاربرد آن ها در فضاهاي مختلف، لازم است اطلاعاتي در رابطه با پركاربردترين انواع نقاشي ساختمان داشته باشيد. براي انتخاب نوع رنگ مناسب ميتوانيد از بهترين نقاش هاي ساختمان تهران مشاوره بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.