چگونه نيازهاي SEO خود را در فقط 3 مرحله شناسايي كنيد

۳۱ بازديد

من ، هنگامي كه ما شروع به كشف وب سايت خدمات سئو مي كنيم ، به طرز چشمگيري مشخص مي شود كه چه مناطقي نياز به توجه دارند. شايد شغلي كه صندلي صندلي را در آنچورينگ مي فروشد ، هنگامي كه افراد Anchorage براي صندلي صندلي جستجو مي كنند ، در Google نشان نمي دهد. اين يك نقطه درد عظيم است و به اولويت نياز SEO تبديل مي شود.
با اين حال ، صاحب اين فروشگاه صندلي در آنچورينگ به احتمال زياد آگاهي كوتاهي از دنياي سئو و نحوه تشخيص مراحل مورد نياز براي شروع رتبه بندي براي مهمترين اصطلاحات جستجوي خود دارد.
اگر به دنبال يك شركت SEO هستيد كه تمام كار خود را انجام دهد ، بررسي كنيد كه چرا WebFX بهترين شركت جستجوگرها براي اين كار است.

خوشبختانه با شناسايي اين نيازها - درد SEO مي گويد تجارت يا خدمات آنلاين شما - همه را مي توان به سرعت كشف كرد. در اينجا يك راهنماي آسان براي دنبال كردن وجود دارد كه به شما در شناسايي اين نيازها تنها در سه مرحله كمك مي كند:
مرحله 1: يك ربات به وب سايت خود نگاهي بيندازيدخزنده ها ربات هايي هستند كه با استفاده از تجزيه و تحليل اساسي SEO در يك وب سايت ، از انجام تمرينات پا استفاده مي كنند. تعداد زيادي از خزنده در اينترنت وجود دارد ، اما بسياري از آنها قديمي هستند. توصيه مي كنم از يكي از ابزارهاي گزارش گزارش خزنده رايگان SEO ما استفاده كنيد.
رسانه هاي اجتماعي اشاره مي كند
اين يك گزارش مفصل از وضعيت نيازهاي مهم SEO به شما ارائه مي دهد ، كه در هر زمينه يك امتياز كسب مي شود. مناطق تحت پوشش:
Traffic Search: ميزان و كيفيت ترافيكي كه وب سايت شما دريافت مي كند.كلمات كليدي ارگانيك: ميزان و رتبه بندي كلمات كليدي ارگاني كه سايت شما هل مي دهد.PageRank ، Domain Authority و Page Authority شما تخمين زده مي شويد: اين رتبه بندي ها در واقع معيار محبوبيت و قدرت وب سايت شماست.پيوندهاي ورودي: مقدار سايتهاي ديگري كه به وب سايت شما پيوند دارند. پيوندها بخش عظيمي از سئو و ماندگاري وب سايت شما و پايداري رتبه بندي شما هستند.موارد اجتماعي: تعداد دفعاتي كه افراد و مارك ها وب سايت شما را از طريق كانال رسانه هاي اجتماعي ذكر كرده اند.تراكم صفحه كلمات كليدي: اين نگاهي به چگونگي بهره گيري از كلمات كليدي اصلي شما در صفحه مورد نظر مي دهد. نمره بد در اينجا بدان معني است كه شما بايد آن را در اولويت قرار دهيد تا بيشتر اوقات در كلمات كليدي اصلي خود قرار دهيد.

عنوان برچسب: متني كه در بالاي پنجره خود مشاهده مي كنيد وقتي به يك صفحه وب مي رويد و در پيوندهاي آبي بزرگي كه Google در نتايج جستجوي خود استفاده مي كند. اجراي ضعيف برچسب هاي عنوان مي تواند باعث كاهش چشمگير كليك از طريق ترافيك و ترافيك كلي وب سايت شما شود زيرا كاربران از آنچه صفحه شما واقعاً ارائه مي دهد اشتباه گرفته اند.كليد واژه هاي متني برتر: كلمات كليدي كه بيشتر براي پيوند به وب سايت شما استفاده مي شود. كلمات كليدي ايده آل تركيبي از مارك و كلمات كليدي اصلي شما است (مانند "شركت صندلي هاي Anchorage")چند بينش ديگر درباره نوع محتوائي كه در وب سايت خود استفاده مي كنيد مانند تصاوير و سن وب سايت شما.چگونه وب سايت شما پشته شد؟ مناطقي كه داراي رتبه ضعيف يا منصفانه هستند ، مكان خوبي براي شروع تلاشهاي سئو شما هستند.
مرحله 2: نگاهي انساني به وب سايت خود داشته باشيدبعد از اينكه به يك خزنده اجازه داديد وب سايت شما را بررسي كند ، وقت آن است كه يك جفت چشم انسان را در ضرب و شتم قرار دهيد.
در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد از سؤالات جستجوي مشتري بالقوه استفاده يا شبيه سازي كنيد. به عنوان مثال ، شخصي در آنچورج كه مي خواهد صندلي صندلي بخرد ، احتمالاً از يك زير اصطلاح زير را استفاده مي كند: "صندلي بخريد". "صندلي صندلي"؛ "فروشگاه هاي صندلي در لنگرگاه." آنها ممكن است صندلي ارزان قيمت يا نوع خاصي از صندلي صندلي بخواهند.
صندلي در لنگرگاه
براي هر اصطلاح جستجو ، مي خواهيد به دو نكته توجه كنيد:
1- رتبه وب سايت شما در چه موقعيتي قرار دارد؟
2- كدام سايتها براي اين كلمات كليدي با شما رقابت مي كنند؟
همچنين مي توانيد از ابزار برنامه ريز كلمات كليدي رايگان Google براي سنجش حجم جستجو براي كلمات كليدي هدف استفاده كنيد. اين به شما بينش مي دهد و نشان از ارزش پولي دارد كه چقدر اين رتبه بندي هاي كلمات كليدي ارزش دارند.
مي توانيد با مراجعه به داشبورد Google Analytics خود (يا هر كدام از ابزارهاي گزارش دهي تحليلي كه داريد) اين قدم را فراتر بگذاريد. در ابزار تحليلي ترجيحي شما مي خواهيد به چند قسمت اصلي نگاهي بيندازيد تا اساساً خودآزمايي را انجام دهيد. براي اين مثالها ، من از Google Analytics استفاده خواهم كرد.
كانالها و جلسات
ترافيك يوي و جلسات
به كانالهاي برتر خود نگاه كنيد تا ببينيد بيشتر قسمت هاي ترافيك شما از كجا مي آيد. در حالت ايده آل ، مي خواهيد تركيب متنوعي داشته باشيد كه بيشتر آنها از جستجوي ارگانيك ناشي مي شود (به دليل رتبه بندي محتواي شما براي كلمات كليدي اوليه). همچنين مي توانيد جلسات را براي مدت طولاني (بيش از 6 ماه) جستجو كنيد تا محبوب ترين زمان را در طول فصول ارزيابي كنيد.

شما توانايي ايجاد اهداف دلخواه مانند خريد محصول خاص ، رفتار كاربر و نقاط عطف درآمد را داريد. با نگاهي به اين اهداف در طول سال ، اين ديدگاه واقع بينانه به شما مي دهد كه تا چه حد به نتيجه رسيده ايد و به چه چيزي نياز به توجه به جلو داريد.
صفحات برتر و محتوا
محتواي برتر
در طول سال گذشته در صفحات برتر خود مرور كنيد تا ببينيد چه نوع محتوا در بين مخاطبان شما بهترين عملكرد را دارد. به اندازه گيري هاي موجود در صفحات اول خود مانند ميانگين زمان در صفحه و ميزان گزاف گويي توجه كنيد كه با اجراي بازاريابي موثر و بهبود تجربه كاربر مي توان آن را بهبود بخشيد.
مرحله 3: رقابت خود را تحليل كنيدتمام سايتهاي رقيبي كه در مرحله 2 ضبط كرديم به خاطر داريد؟ در اين مرحله ، شما مي خواهيد كمي بيشتر حفاري كنيد و ببينيد كه چه نوع پيوندها ، ذكرهاي اجتماعي و محتواي آنها را دارند. اين به شما نشان مي دهد كه مناطقي كه فاقد آن هستيد و ايده هاي جوانه زني براي پيشرفت را نشان مي دهيد.
برخي از ابزاري كه مي توانيد براي تجزيه و تحليل پيوندها و ذكرهاي اجتماعي يك وب سايت استفاده كنيد عبارتند از Open Site Explorer و Ahrefs. اينها پايگاه داده اي كاملاً جامع از پيوندها و مطالب را براي كاربران فراهم مي كنند. همچنين مي توانيد معيارهاي پيوند و گزارش ها بين چندين سايت را مقايسه كنيد. يك مثال ، اگر مي خواهيد NY Times با واشنگتن پست مقايسه كنيد:
مقايسه معيارهاي لينك
به احتمال زياد متوجه مي شويد كه يك رقيب پيوندها و مكان هاي مختلفي را ذكر مي كند. اين موارد مي تواند از نمايندگي ها و نشريات خبري گرفته تا بلاگ نويسان و انجمن ها باشد. بهترين انواع پيوندها طبيعي هستند و از يك وب سايت معتبر تهيه شده اند. ايجاد لينك كار ساده اي نيست ، اما مشخص كردن نياز شما به پيوندها اولين گام مهم در هر كمپين سئو است.
يك كلام توصيه
SEO يك سرويس پيچيده و طولاني مدت است كه به مؤثر بودن ، خلاقيت و استراتژي نياز دارد. هيچ راه حل گلوله اي نقره اي براي راه اندازي وب سايت شما در صدر رتبه بندي ها وجود ندارد ، اما تاكتيك هاي بسياري وجود دارد كه مي تواند براي كار در جهت اهداف SEO گسترده ، ذكر شده استفاده شود. تركيبي از تحقيقات كلمات كليدي ، ايجاد محتوا ، ايجاد پيوند ، تبليغات PPC ، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال راهي مدرن ، آزمايش شده و آزمايش شده براي يك كمپين موفق SEO است.
مشخص كردن نيازهاي SEO از مشاغل شما نبايد يك راز باشد ، اما مي دانيم كه زمينه SEO مي تواند گيج كننده باشد. كدام بخش هاي سئو باعث مي شود كه سرتان خراشيده شود؟ در قسمت نظرات پايين ما را آگاه كنيد!

https://is.gd/0JEhaS

https://n9.cl/0opx

https://rb.gy/3f2bd8

https://cutt.ly/RpWxUAU

https://u.to/pwcJGQ

https://bit.ly/2ASfin5

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.