لوله بازكني تهران

اپليكيشن خدمات منزل خدمت از ما

لوله بازكني تهران

۹۹ بازديد

لوله بازكني تهران

حتماً بارها تبليغات مختلفي را دربارهٔ لوله‌ بازكني با روش‌هاي مختلف ديده يا شنيده‌ايد اما ممكن است واقعاً ندانيد كه چيست و هر كدام، چه زماني براي لوله بازكني تهران، به‌دردتان مي‌خورد. شايد شما هم از آن دسته افراد باشيد كه هر مشكلي در تأسيسات خانه پيش مي‌آيد، خودتان آستين بالا مي‌زنيد و دست به كار تعمير مي‌شويد. اما آيا هميشه ترفندهاي خانگي چاره‌ساز لوله بازكني است؟

در بعضي از موارد همان راه‌حل‌هاي قديمي و دست و پا شكسته، گره از مشكل‌‌تان باز مي‌كند اما هميشه هم كار به همين‌جا ختم نمي‌شود. مثلاً اگر سينك ظرفشويي يا چاه دستشويي و حمام طوري مسدود شده كه خودتان نتوانستيد مشكلش را حل كنيد، از كجا بدانيد بهترين روش براي لوله بازكني در تهران چيست؟ يا اين‌كه بايد با چه كسي تماس بگيريد تا مشكل‌تان در سريعترين زمان برطرف شود؟

مطلبي كه در ادامه خواهيد خواند، به اين پرسش‌ها مي‌پردازد. همچنين به‌طور خلاصه، مفيدترين اطلاعات را دربارهٔ انواع روش‌هاي مفيد باز كردن لوله و بهترين شيوهٔ آن يعني لوله بازكني با فنر را در اختيارتان خواهيم گذاشت.

 

Drain-cleaning-01

 

 

وقتي لوله‌هاي ساختمان مي‌گيرند، بايد چكار كنيد؟

وسط كلي كار و مشغله‌هاي تاق و جفت زندگي‌، انگار فقط مشكل گرفتگي سينك ظرفشويي را كم داريد! يا گرفتگي چاه حمام و دستشويي انگار مي‌خواهد هيجان زندگي‌تان را بيشتر كند! در اين‌طور مواقع، بنا به تجربه‌هاي قديمي خودتان يا آن روش‌هايي را كه در زمان بچگي‌ مي‌ديديد پدرها و مادرها در خانه انجام مي‌دهند، دست به كار مي‌شويد.

 روش‌هاي خانگي قديمي لوله بازكني در تهران:

معمولاً اولين گزينه‌هايي كه به سراغ‌شان مي‌رويد، تلمبهٔ دستي يا آب جوش يا سركه يا محلول جوش شيرين است. گاهي هم به‌عنوان تير خلاص، بطري اسيد يا محلول‌هاي شيميايي لوله‌ بازكن را در سينك يا چاه فاضلاب خالي مي‌كنيد. اگر گرفتگي لوله‌ها خيلي جزئي و ناشي از تجمع چربي يا آشغال‌هاي ريز باشد، اين روش‌ها كارسازند. اما اگر گرفتگي لوله‌ها جدي‌تر از اين حرف‌ها بود چطور؟

به نقل از thespruce.com: "در صورتي گرفتگي لوله، مقداري جوش شيرين و سركه سفيد تهيه كنيد. يك فنجان تهيه كنيد و ابتدا نصف آن را با جوش شيرين پر كنيد و سپس بر رويش، سركه بريزيد. اين مخلوط را به سرعت داخل لوله بريزيد و بر روي آن، يك دستمال قرار دهيد تا مواد از لوله به بيرون پس زده نشوند. پس از يك ساعت، يك قابلمه آب جوش در لوله بريزيد و در پي آن، شير آب گرم را باز كنيد."

 لوله‌ بازكني با فنر دستي (فنر خانگي):

يك روش خانگي ديگر، استفاده از فنرهاي دستي است. اگر به محلول‌هاي شيميايي حساسيت داشته باشيد يا مشكل گرفتگي با آن روش‌هاي قديمي برطرف نشد، فنرهاي دستي مي‌توانند چاره‌ساز باشند.

با فنرهاي دستي مي‌توانيد اشياي كوچكي را كه در چاه‌هاي ظرفشويي، دستشويي، توالت و حمام گير كرده‌اند، بيرون بياوريد. استفاده از اين فنرها ساده و مقرون به‌صرفه است و نيازي به مهارت خاصي ندارد. به‌علاوه، مثل مواد شيميايي به لوله‌ها آسيب نمي‌زند و براي سلامتي خودتان هم ضرري ندارد.

ولي اين روش با تمام خوبي‌هايي كه دارد، ممكن است مشكل شما را كامل برطرف نكند. يا اين‌كه كار با آن براي شما آسان نباشد و نتوانيد به‌راحتي از آن استفاده كنيد: همه كه دست به آچار نيستند! شايد هم اصلاً وقت اضافي نداشته باشيد تا خودتان مشكل لوله‌هاي گرفته را حل كنيد. از طرفي، اصلاً نبايد اين فنرهاي دستي را براي باز كردن توالت فرنگي بكار ببريد. پس بايد به سراغ روشي حرفه‌تر و كارآمدتر برويم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.